tisdag 7 oktober 2008

Före Diagnosen

Jag har tyckt att Haxzo betett sig lite konstigt, inte riktigt som den hund jag känt i tre år. Massor med indikationer kan jag se så här i efterhand men det är lätt att vara efterklok. Vid två tillfällen har han "tappat" bakbenen när han lekt ute på gården, han har helt enkelt ramlat omkull med bakdelen. Första gången trodde jag att han halkade men andra gången började jag så smått inse att något var fel. Han nafsade i luften när jag vek upp bakbenet för att klippa klorna och det var droppen som gjorde att jag bokade tid till veterinären för en röntgen. Jag ville helt enkelt veta om det fanns någon fysisk orsak till beteendeförändringarna innan jag vidtog mått och steg för att åtgärda dumheterna. Allt detta har hänt inom en tid av ungefär tre veckor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar